登录  
 加关注
查看详情
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

渔师の角度

http://ld5250.blog.163.com/

 
 
 

日志

 
 

10月18日  

2007-10-23 17:59:31|  分类: 2007年 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

10月18日 - 罗丹 - 渔师の角度

10月18日 - 罗丹 - 渔师の角度

 

10月18号,

就系上个星期四啦

天气十分干燥既一日!

晚上我地BAND队作为演出嘉宾

为电子系既迎新生晚会献技!

所以我地BAND队下午就集合准备啦

阿"秋"果日仲专登用左一粒钟帮阿"泽宇"SET左个头

"泽宇"话要衬翻我地喔!

哈哈

真系好好睇!

之后阿"秋"又帮我地整下D头发

原来阿"秋"仲有呢项手艺既!

吾错吾错!

 

一如既往

我地下午排练完之后

就落去布置场地!

之后就一直甘等个晚会开始

等到我觉得有D冻既时候

就系我地BAND队上台既时候啦......

其实我上台前系好担忧既

因为今日整体调出来既音色好牵强!!(系呢个学期开学至今,最差既一场!!!)

好多原因既

时间都系一个问题

 

带病上阵既"泽宇"

终于唱完了当晚演出的歌曲

其实我系好心痛既!

BAND队既每一个成员

都系我既宝贝!

 

当晚演出既气氛好一般

因为搞晚会同玩BAND都系好大学问既!!

唉......

 

我地演出完之后

仲发生左D"小插曲"

系呢度我要多谢"斌鸿"

多谢距既照顾!!

仲要多谢"二丁目"一直系我身边!!

果晚经典既味道

的确好难忘!

 

10月18日 - 罗丹 - 渔师の角度

  评论这张
 
阅读(136)| 评论(11)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018